Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Mii - 18 februari 2009 22:36


Tro det eller ej men jag har fått en ny dator. En brand new. Som han sa, säljaren. Stolt. Precis som om det var hans egen snabba idé och enkla lösning. Det har bara tagit 38 dagar, 5 butiksbesök, 8 timmar i telefon och 352 ”Tack för att du väntar” att få den trasiga ersatt. Tack så mycket. Jättesnällt att ge mig en brand new. Verkligen.

Nu kan jag äntligen ta tag i mitt liv igen. Det första på listan är att få ihop hemtentan imorgon; Genus. Palin och Obama. De tre skola bliva ett. Nummer två på listan är biljetter till Pink. Äntligen. Den 10 november är hon här. Kärleken och jag ska stå på första parkett, ömsom rysa och ömsom hojta. Men allra mest ska vi njuta. Av varandra. Och av Pink. Just nu njuter jag av att ha en brand new, fungerande dator

Ovido - Quiz & Flashcards