Alla inlägg den 17 december 2008

Av Mii - 17 december 2008 21:34


Rixmorronzoo gör starten på dagen lättare. Fast ibland är dom bara jobbiga. Det är inte kul att stå på perrongen och anstränga sig för att inte skratta högt. Eller det är det ju. Man eliminerar dessutom risken att någon sätter sig bredvid på tåget. Ingen vill ju sitta med en galning som skrattar åt, till synes ingenting, en blyertsgrå onsdagsmorgon.

Det blev handledning idag. Trots den sena inlämningen. En mycket lyckad sådan, med bara mig och läraren. Har alltid tyckt att han är en osympatisk och arrogant själ, men detta var nog hans kall i livet; handleda uppsatser. Många goda råd och tips blev det, tyvärr antecknade jag inte, men jag kommer nog ihåg. Tror jag.

Efter många turer avslutade vi äntligen projektarbetet, med en alldeles strålande rapport. Känns skönt att den är avprickad från måste-vara-klart-innan-jul-listan. Egentligen glömde vi ta med vårt enda och viktiga misslyckande, men det undanhåller jag för gruppen.

Imorgon fyller F år och jag har världens bästa present! :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards