Alla inlägg den 18 december 2008

Av Mii - 18 december 2008 12:14


Jag hatar att inte få sova. Sent igår kom F på att han hade en inlämningsuppgift, naturligtvis var sängen den bästa platsen att skriva på. I dag fyller han år, och uppnår den aktningsvärda åldern av 28, kl 6 var J och jag uppe för att gratta. Efter paketöppning och chokladbiskvi med hallongrotta, gav sig F lycklig iväg till jobbet. Kl 8. En kvart senare går J till skolan. Jag skulle äntligen få sovmorgon! Började läsa DN på stan och Första hjälpen i svenska. Kl 10. Jag har lagom somnat in för en powernap, då ringer F och är på väg hem för lunch. Efter en halvtimmes resa och tvåtimmars jobb. Nu ligger han här och grisar. Jag blir elak av att inte sova. Så jag väcker honom, trots att det är hans födelsedag. Jag hatar att inte få sova.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards