Alla inlägg den 10 april 2009

Av Mii - 10 april 2009 17:29


Idag har vi njutit av våren. Strosat omkring bland fiskebodar och suttit stilla på en brygga i Nynäshamn. Pussats, köpt solbrillor och lunchat. Och hittat ett helt fantastiskt klippbad. Dit ska vi återvända. Ljuvligt och vårigt. Fantastiskt och skönt. Vi tänker även slå på stort och följa Svenssonlivet i Enskede, vi tar grillpremiär i trädgården ikväll. Och tävlar om vem som har grönaste gräset, kallaste vinet och störst filé.

Ja, jag stör mig fortfarande på att Annika Östberg har kommit ”hem”. När blir det namninsamling så att Mattias Flink kan komma ut i friheten..? Same same. Och så stör jag mig på Sverige demokraterna. Så in i hel*ete. Så det så. I övrigt är jag nöjd och glad och njuter av påsken, solen och våren. Och tackar Jesus för ledigheten. Amen.

Ovido - Quiz & Flashcards