Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Mii - 22 juni 2009 14:49


Sommaren är tillbaka! Förhoppningsvis kommer den att stanna längre än två dagar denna gång. Men inte har jag njutit av solen. Nä. Jag har varit inne hela dagen och storstädat. Inte av vilja utan av tvång. Jag har tappat bort min bankdosa och är i akut behov av den. Så soffor, mattor och allt annat har fått en grundlig genomgång. Med tanke på hur mycket katthår jag sugit upp idag är det märkligt att Matilda inte har förvandlats till en nakenkatt.

Rummet är nu ommöblerat och skinande rent. Men dosan fattas mig fortfarande. Var fan kan den vara?


Under-soffan-fynd; ett antal papperbollar, två julgranskulor, godispapper, fyra hårnålar och ett svart hårspänne, kattleksaker, ett frimärke, två post-it lappar, en tom vattenflaska, snusdosa och en liten skruv. Okej. En hel del damm också.

Men jag har städat förr. Jag lovar.

Ovido - Quiz & Flashcards