Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Mii - 7 mars 2009 11:38


Jag ville att Lili och Sussie skulle gå vidare i melodifestivalen. Å sen vinna alltihop. Glitter och glamour. Å jag kunde få skryta om Sussies hälsning till mig på soloskivan. Nu blev det inte så. Skandal. Dom var bäst. Eller så är jag inte objektiv i frågan. Jo. Det är jag. Lamborghinis vd är också en skandal och dessutom en skam för mänskligheten i allmänhet och för männen i synnerlighet och ett hot mot jämställdheten och hela världen; ”Den här bilen är en leksak. Jag ser inga problem med att ha dom (lättklädda tjejer) i montern” Han säger alltså att de unga snygga tjejerna är leksaker för gubbar som måste kompensera den kroppsdel som krymper i takt med stigande ålder och håravfall. Disgusting. Tjejer vill ha en snygg bil – Jag köper en snygg bil – Jag får tjejer - Reptilhjärnans logik. Skandal.

Ovido - Quiz & Flashcards